Bästavän.

Ovasett hur otålig smärtan än är, så vet jag att du kan klara det här.
För du har en styrka som inte finns, och jag vet att en dag hittar du din prins.
Jag har många gånger sett dig sårad min vän, men du bygger alltid upp det som rivits igen.
Du tar emot så mycket smärta, men ger så mycket kärlek, och när jag mår som bäst är i din närhet.
Vilka val du än gör i ditt liv, så kommer jag alltid finnas bakom din rygg i all oändlig tid.
Varje gång jag har varit nära på att släppa allt, har du stått vid min sida, och sett till att jag slipper att lida.
Jag vill gottgöra dig för allting du gör och är, men för mig räcker det inte att ge dig hela jorden, för du är inte bara en av miljoner.
Du är den den enda i mitt liv som förstår mig, och älskling, bara så du vet ... jag älskar dig.
När stjärnorna är som klarast, så vill jag att du inser att för mig är du underbarast.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0