handlar om nobody (: av idicsh

Du är det bästa jag har, du är så himla rar.
Fastän vi gått skilda vägar.
Jag ler varje gång jag hör ditt namn.
Jag kommer alltid trivas i din famn.
Jag vill ha dig här.
Men det är bättre om du är där, med henne.
Men du kommer aldrig se hur mycket som jag kände.
Du var mitt levebröd.
Men jag klarar mig, men det är svårt. Och mitt hjärta tar det hårt.
Jag är så jävla kär.
Jag vill bara ha dig här.
Men vi vet båda att det var rätt.
Jag ska försöka klara mig på mitt egna sätt
Jag andas i denna smutsiga luft.
Du gör detta så tufft.
Det kväver mig långsamt.
Jag behöver ett nytt tag.
En ny stig att gå.
Du vet hur du fick mig att må.
Jag var så lycklig.
Jag är inte som alla andra.
Jag är helt annan.
Jag vill bli älskad, och uppskattad.
Jag längtar till den dagen , då kärlek återvänder.
Så jag kan bli lycklig igen.

Postat av: lina

fin dikt! :)

2010-08-10 @ 09:08:00
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0