Tre dikter (:

Här är några små dikter jag skrivit ( liz ) (:


Jag hör ditt namn viska i vinden, och jag känner hur du sakta försvinner.
Jag tänder ett ljus, och tänker på dig i någon minut.


Har du någonsin kännt känslan att du inte vill släppa någon, att du inte vill släcka alla lågor ?
Har du någonsin önskat att du var kunde varit den rätta, men sedan insett att inget av det ni hade var äkta ?
Har du någonsin älskat en person mer än allt, som alltid värmt alla tider då det var kallt ?
Har du någonsin älskat en som fått dig tappa andan, att det kännits som ni har varit menade för varandra ?


Du lämnade ett hål i hjärtat på mig, och nu vet jag inte hur jag ska fylla tomrummet efter dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0