Snutt xD

En snutt av min nya låt som jag jobbar på ( Liz )
Låten heter: Bror.

Du kan förvandla drömmar till verklighet, det är din och min hemlighet.
Du kan titta mig i ögonen utan att titta bort, du är mitt solsken när allting är vått.
Du kan säga hur mycket jag betyder utan att säga en enda lögn, och då får mig att veta att det är ingen dröm.
Du kan mera än vad du tror, i mina ögon så ser jag dig som min storebror.
När livet är som svårast ställer du upp och hjälper mig på benen igen, jag verkligen älskar dig min vän.
Så länge jag kan minnas har vi alltid varit som syskon, vi kan bråka då och då, men oavsett vad så älskar vi varandra endå.
Jag kan inte hitta orden som får mitt hjärta att berätta vad du betyder för mig, men du ska alltid veta att det är bara att ropa så kommer jag till dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0